Κάποιοι θα πουν ότι στον Λεβαδειακό είχε το μεγαλύτερο κίνητρο και δυσκολότερο έργο, αλλά το να σου δίνεται η ευκαιρία να είσαι προπονητής σε μια ομάδα που είναι από τις κουρφαίες στην Κύπρο, τότε ναι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση πέραν πάσης αμφιβολίας και θα χρειαστεί ο Ελλαδίτης τεχνικός να δείξει έτοιμος για αυτό.
Το καράβι του ΑΠΟΕΛ είναι πολύ δύσκολο για να το διαχειριστείς και όλοι πρέπει να αντιληφθούν ότι ο καινούριος προπονητής θα χρειαστεί σημαντικό χρόνο για να περάσει την φιλοσοφία του μέχρι να βάλει την δική του πινελιά και να φτιάξει την ομάδα που θέλει. Όσοι γνωρίζουν βέβαια τον κύριο Παπαδόπουλο ξέρουν ότι είναι ένας σοβαρός επαγγελματίας, φτάνει να τον αφήσουν να δουλέψει.
Η μπάλα είναι στα πόδια του και εννοείται πως θα κάνει τα πάντα για να μην χαραμίσει αυτή την μεγάλη ευκαιρία και να στείλει το μήνυμα πως μπορεί να κουμαντάρει μία μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΑΠΟΕΛ.
