Ο τεχνικός των «τρικολόρ» απουσίασε από το χθεσινό (26/6) παιχνίδι με τη Νορβηγία, στο φινάλε της φάσης των ομίλων, προκειμένου να είναι παρών στη νεκρώσιμη ακολουθία, και τη θέση του πήρε προσωρινά ο συνεργάτης του, Γκι Στεφάν. Ο Ντεσάμπ αναμένεται να είναι κανονικά στη σημερινή προπόνηση της ομάδας και φυσικά θα επανέλθει στον πάγκο για το ματς της φάσης των «32» με τη Σουηδία, που θα γίνει τα μεσάνυχτα της Τρίτης 30/6, στο Ιστ Ράδερφορντ του Νιου Τζέρσεϊ.
«Οι σκέψεις μου είναι με τον Ντιντιέ. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιστρέφει τόσο σύντομα. Οι παίκτες έπραξαν το σωστό. Συγκινήθηκαν πολύ. Άκουσαν τον Ντιντιέ να τους μιλάει και να τους λέει ότι θρηνεί και έπρεπε να φύγει. Φυσικά, δεδομένου του στενού δεσμού μεταξύ τους, οι παίκτες ήθελαν να κάνουν κάτι καλό», δήλωσε ο Γκι Στεφάν, μετά τη νίκη 4-1 επί της Νορβηγίας, με την οποία η εθνική Γαλλίας «σφράγισε» την πρώτη θέση του 9ου ομίλου.