«Έχουμε προχωρήσει κανονικά στην αποπληρωμή φόρων και μεταβιβαστηκών για το οικόπεδο στην Αρχέρμου»

Σημαντική ανακοίνωση από την Ομόνοια 29Μ.

«Έχουμε προχωρήσει κανονικά στην αποπληρωμή φόρων και μεταβιβαστηκών για το οικόπεδο στην Αρχέρμου» thumb

Αναλυτικά: 

Σε συνέχεια των αποφάσεων της Γενικής Συνέλευσης έχουμε προχωρήσει κανονικά στην αποπληρωμή φόρων και μεταβιβαστηκών για το οικόπεδο στην Αρχέρμου και πλέον έχει περιέλθει στην πλήρη ιδιοκτησία του Σωματείου μας.

Επόμενο βήμα είναι ο σχεδιασμός και οι μελέτες για το κτήριο που θα ανεγερθεί. Με σκοπό την εμπλοκή όλο και περισσότερων στελεχών και μελών του Σωματείου στην διαδικασία σχεδιασμού, έχουμε δημιουργήσει την «Επιτροπή Ανέγερσης Αρχέρμου» και καλούμε όσους ενδιαφέρονται να συμμετέχουν να επικοινωνήσουν με κάποιο μέλος του Δ.Σ ή της Γενικής Επιτροπής ή να αποστείλουν τον ενδιαφέρον τους από τις επίσημες σελίδες του Σωματείου μας στα Μ.Κ.Δ.

Από το Λαό ☘️ Για το Λαό