Με τρεις νίκες σε ισάριθμες αναμετρήσεις το Μεξικό πήρε το εισιτήριο για τη νοκ άουτ φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026.
Επόμενος αντίπαλος (ξημερώματα Τετάρτης) είναι ο Ισημερινός, ωστόσο για τον Γκιγέρμο Οτσόα ο χρόνος μοιάζει να έχει σταματήσει στο παιχνίδι με την Τσεχία.
Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρώην τερματοφύλακας της ΑΕΛ έγραψε όσα ένιωσε για τη συμμετοχή του στον εν λόγω αγώνα:
«Μερικές μέρες πέρασαν και ακόμα προσπαθώ να απορροφήσω όλα όσα έγιναν στις 24 Ιουνίου. Το να φοράω τη φανέλα της εθνικής ομάδας μου σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο είναι πάντα ένα προνόμιο. Το να το κάνω αυτό στο στάδιο μου, με την οικογένειά μου, περιτριγυρισμένος από τους ανθρώπους μου και νιώθοντας την αγάπη τους σε κάθε χειροκρότημα και σε κάθε φωνή, είναι μια ανάμνηση που θα μείνει μαζί μου για πάντα. Ευχαριστώ που κάνατε εκείνη τη νύχτα αξέχαστη. Ευχαριστώ που ήσασταν εκεί, που πιστεύατε και που με κάνατε να νιώθω ξανά σαν στο σπίτι μου. Αυτό το στιγμιότυπο θα μείνει στην καρδιά «»μου. Πάντα»

