Μάλιστα, θέλησε να στείλει ένα «καθαρό» μήνυμα σεβασμού προς τον σύλλογο, τους ποδοσφαιριστές και τους συνεργάτες με τους οποίους δούλεψε, αλλά και στον κόσμο, υπογραμμίζοντας ότι η σχέση του με την «Κυρία» παραμένει θετική, ακόμη κι αν τα επαγγελματικά «μονοπάτια» τους χώρισαν.
Σε μια περίοδο όπου οι αντιδράσεις είναι συχνά έντονες, ο φιλόδοξος τεχνικός επιχείρησε να χαμηλώσει τους τόνους, να αναγνωρίσει το συναίσθημα και ταυτόχρονα να υπενθυμίσει ότι οι αποφάσεις του κινούνται στο πλαίσιο της επαγγελματικής του πορείας, η οποία συνεχίζεται στη Λάρνακα:
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
«Εκτιμώ πάρα πολύ τα μηνύματα που έχω λάβει από συνεργάτες και ποδοσφαιριστές από την Ανόρθωση. Ήμουν πολύ χαρούμενος που είχα δύο θητείες στην ομάδα, καταλαβαίνω το να είναι στεναχωρημένος κάποιος και αυτό σημαίνει ότι εκτίμησαν την δουλειά μου. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Δεν έχω παραβεί οποιοδήποτε κανόνα, πήρα την απόφαση να συνεχίσω στην ΑΕΚ».
