Αποχώρησαν όλοι οι ποδοσφαιριστές από την ΑΕΛ, που αγωνίστηκαν ως στόπερ κατά την αγωνιστική περίοδο που ολοκληρώθηκε, έτσι, το καλοκαίρι αναμένεται να είναι «καυτό».
Ολικό αναμένεται το λίφτινγκ στο κέντρο της άμυνας της Λεμεσιανής ομάδας στην μεταγραφική περίοδο του καλοκαιριού. Ο Ούγκο Μαρτίνς μαζί με τον Ζοελ Νταμάχου θα «χτίσουν» από το μηδέν την συγκεκριμένη θέση.
Από την ΑΕΛ, αποχώρησαν οι Λούκα Μπόγκνταν και Ντούσαν Στεφάνοβιτς. Παρελθόν και οι Εμμάνουελ Ιμανισίμγουε και Χριστόφορος Φραντζής, παίκτες που αγωνίστηκαν στην άμυνα, κυρίως όταν ο σχηματισμός ήταν με τριάδα.
Δεν συνεχίζει ως γνωστόν στους «γαλαζοκίτιρνους» και ο Στεφάν Κέλερ, ο οποίος πωλήθηκε στην Αλ Ιτιχάντ.
Συνεπώς, οι υπεύθυνοι του προγραμματισμού έχουν αρκετή δουλειά. Θα πρέπει να προσθέσουν στο ρόστερ σίγουρα, τέσσερις ποδοσφαιριστές που να αγωνίζονται σαν κεντρικοί αμυντικοί. Θα πρέπει να το κάνουν, όμως, και με το σωστό τρόπο. Δηλαδή, να αποκτηθούν παίκτες ποιοτικοί οι οποίοι να δέσουν μεταξύ τους και να προφέρουν λύσεις στην ΑΕΛ, σε μια θέση που ταλαιπωρήθηκε αρκετά τα προηγούμενα χρόνια.
Η χρονιά που ολοκληρώθηκε, δεν αποτέλεσε εξαίρεση γι αυτό και η ΑΕΛ έμεινε στο δεύτερο γκρουπ, χωρίς καμία διάκριση.
