Ομόνοια: "Μάγκες, προχωράμε"

Ομόνοια:

Μόνο περήφανη μπορεί νιώθει η Ομόνοια από την χθεσινή παρουσία της ομάδας κόντρα στην PSV. Μπορεί να μην κατάφερε να πάρει βαθμολογικό κέρδος, αλλά έκανε μια σπουδαία εμφάνιση που ανεβάζει επίπεδο την ομάδα. 

Η ανάρτηση της Ομόνοιας: