Στιγμές από τη φετινή περίοδο παρουσίασε σε βίντεο η Ομόνοια με τη λεζάντα "Ωραίες στιγμές... ανυπομονούμε για τις επόμενες!"
Στιγμές από τη φετινή περίοδο παρουσίασε σε βίντεο η Ομόνοια με τη λεζάντα "Ωραίες στιγμές... ανυπομονούμε για τις επόμενες!"