Δηλώσεις για το αυριανό ντέρμπι με την Ομόνοια, παραχώρησε στην κάμερα του ΑΠΟΕΛ ο Νούχιου. Ο επιθετικός των γαλαζοκιτρίνων τόνισε ότι έχει εμπειρία από τέτοια παιχνίδια και πως αυτός και οι συμπαίκτες του θα προσπαθήσουν να κάνουν τα πάντα για να κερδίσουν.
«Η αλήθεια ήμουν τυχερός στην καριέρα μου να παίξω σε ντέρμπι, όταν έπαιζα στην Αυστρία και στην Αγγλία. Ξέρω καλά τι σημαίνει να παίζεις σε τέτοιας μορφής παιχνίδια. Ξέρω τι σημαίνει για τον κόσμο. Έχω εμπειρία από αυτά τα παχνίδια στην καριέρα μου. Ξέρω τι χρειάζεται. Θα προσεγγίσω αυτό τον αγώνα όπως έκανα και στα άλλα τοπικά ντέρμπι. Ξέρω για τον κόσμο της ομάδας σημαίνει πολλά και το ίδιο σημαίνει για εμάς τους ποδοσφαιριστές. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τα πάντα στον αγωνιστικό χώρο και να κερδίσουμε αυτόν τον αγώνα».
