Είναι ανησυχητικό το γεγονός, όταν ο επικεφαλής της διαιτησίας αλλά και η Ομοσπονδία, έχουν αυτή την άποψη ειδικά σε μια αγωνιστική που για άλλη μια φορά έγιναν σημαντικά λάθη.
Δεν βλέπουν οι αρμόδιοι πως δεν υπάρχουν Κύπριοι διαιτητές με προσωπικότητα; Πως θα μειώσουμε την προκατάληψη και πως θα βελτιώσουμε την κατάσταση στον χώρο της διαιτησίας, όταν τα λάθη είναι εκεί και επαναλαμβάνονται αγωνιστική με αγωνιστική;
Με το τρόπο που προσεγγίζουμε αυτό το πολύ σημαντικό θέαμα με τους Κύπριους ρεφ, δεν υπάρχει η αισιοδοξία πως κάτι μπορεί να αλλάξει.
