Κύπρος
19.04.2026 | 19:01
Ανόρθωση – Ομόνοια Αραδίππου 1-1: Η μπίλια κάθισε στο «Χ»
Η τρίτη αγωνιστική των play-out στο «Αντώνης Παπαδόπουλος» πρόσφερε μια δυναμική «μάχη» (1-1) με την Ανόρθωση και την Ομόνοια Αραδίππου να παίζουν με ένταση, παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, καθώς η βροχή έκανε από νωρίς πιο απαιτητικό το έργο και των δύο ομάδων, κυρίως στο πρώτο μέρος.
Περισσότερα