Η «Μεγάλη Κυρία» έκανε ότι μπορούσε για να κρατήσει τον Ιταλό μέσο στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», αλλά η ΤΣΣΚΑ Σόφιας με την δική της πρόταση αλλά και το γεγονός ότι πλήρωσε την ρήτρα του παίκτη που ήταν στις 200 χιλιάδες, άφησε την Ανόρθωση με σταυρωμένα τα χέρια και πλέον καλείται να βρει λύσεις εκ των έσω.
Δεν είναι καθόλου εύκολο αυτό γιατί υπό άλλες συνθήκες θα χρησιμοποιούσε τα λεφτά για να αγοράσει κάποιον άλλο παίκτη, απλά το εμπάργκο την αναγκάζει να αγχωθεί γιατί παίκτη σαν τον Σένσι έτσι όπως είναι η κατάσταση, δεν θα βρει.
Προφανώς και αυτό επηρεάζει, χωρίς τον ηγέτη της θα χάσει πάρα πολλή από την δυναμική της, αλλά είναι αναγκασμένη να πορευτεί με αυτά τα δεδομένα και ότι είναι να γίνει ας γίνει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πάλεψε να τον κρατήσει αλλά η κατάσταση δεν εξαρτώταν μόνο από την ίδια.
